28
september
2016
|
00:00
Europe/Amsterdam

Leen Bakker start woonmaand met nieuwe campagne

Samenvatting

Woensdag 28 september begint bij woonwarenhuis Leen Bakker officieel de woonmaand met de nieuwe campagne ‘Leens loft’. De campagne is het resultaat van een uniek experiment waarbij de reacties en ervaringen van ‘echte mensen’ in plaats van acteurs in beeld komen.

De hoofdrol in de campagne is weggelegd voor Marleen, of Leen zoals haar familie en vrienden haar noemen. Ze verhuurt haar ruime loft in Den Bosch via Airbnb, de online marktplaats voor verhuur en boeking van privé-accommodaties. De complete loft is ingericht met producten uit de nieuwe collectie van Leen Bakker. Leen is nieuwsgierig wat toekomstige gasten van het interieur vinden en nodigt, voordat ze het appartement op Airbnb plaatst, ruim 20 mensen uit voor een rondleiding. Wat zeggen deze nietsvermoedende gasten als ze in de prachtige loft ontvangen worden? De reacties werden opgenomen en verwerkt tot een online film en tv commercial.

Het complete verhaal van Leen is vanaf 28 september te volgen via leenbakker.nl/leens-loft. Hier staan onder andere de online film met reacties van alle bezoekers en een 360 graden virtual tour door de hele loft. De campagne Leens Loft is tot en met 14 januari te zien op tv en via social media.

Boilerplate

Leen Bakker is opgericht in 1918 en sinds 1988 onderdeel van Blokker Holding B.V. Leen Bakker heeft 179 winkels verdeeld over Nederland, België en Luxemburg. Er werken dagelijks ruim 2.200 werknemers in de winkels, distributiecentra en hoofdkantoor aan het succes van Leen Bakker. Leen Bakker viert over 1,5 jaar haar honderdjarig bestaan.